Minu lemmiktegevus on harutamine

20. dets 2023

Sinine vest

 Võin julgelt öelda, et olen vesti-inimene. Selg kardab tuult ja külma ning vest on vahepeal asendamatu. Eriti siis, kui pika varuka jaoks on liiga soe, kuid selg nõuab lisasooja.

Sinine vest

Minuni jõudis üks korralik pirakas kera villast kolmekordset Aade lõnga. Kinnasteks liiga jäme, kampsuniks liiga vähe. Nii otsustasingi sellest vesti kududa. Mustriks valisin midagi lihtsat ja natuke augulist. Kudumine läks kärmelt ja ilma tagasilöökideta ülalt alla ja ilma õmblusteta. Õla peale tegin mõned lühendatud read, et jälgida õlajoont.

Sinine vest

 Ühe asjaga panin natuke puusse. Tahtsin teha üsna pisikest kaelust, aga olin natuke liiga agar. Muidu poleks ju häda, aga see lõng on minu kaela jaoks natuke liiga kare. Suurema kaeluse korral oleks ehk vastu kaela puutumise saanud ära hoida. Nüüd pole teist valikut, kui mingit sallikest kaelas kanda.

Sinine vest

 Aga muidu, värv on mõnus särtsakas sinine ja koos salliga saan seda ikkagi kanda.

Lõng:  Aade Lõng Solid 8/3. Ega ma nüüd päris täpselt teagi, mis see jämedus sellel lõngal on. Ise pakuks, et 100 g/250 m, aga mingid andmed näitavad, et 100 g/267 m

Vardad 3,5

Kudusin ära 250 g lõnga

Sinine vest



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar