Minu lemmiktegevus on harutamine

3. veebr 2018

Dreambird KAL II

Minu teine Dreambird sall.
See on oma värvigammalt hoopis erinev esimesest sallist. Selline natuke sünnipäevahõnguline.

Dreambird KAL

Dreambird KAL

Dreambird KAL

Lõngad:
Drops Flora, 35% peenekiuline alpaka ja 65% Peruu mägismaade villa segu, värv 01 valge,
50 g/210 m.   Lõnga kulus 111 grammi

Drops Delight värv 03, 50 g /175 m (75 % superwash villa, 25 % polüamiidi), lõnga kulus 93 grammi

Vardad 2,75

Dreambird KAL

Vardad võtsin võrreldes eelmise salliga natuke jämedamad. Tundus, et see valik oli õige.
Nööpisin pildistamise jaoks salli diivani seljatoe peale, et oleks näha salli pikkus.

Dreambird KAL II

Head teed sallile üle suure lombi!
PS, mul endal pole ikka veel seda salli

9 kommentaari:

  1. Väga äge sall! Nüüd on mul tunne, et ma ka tahan seda kududa :)

    VastaKustuta
  2. Soovitan soojalt seda salli kududa. See on maagilise mõjuga tegemine. Hakkad otsast kuduma ja ei saa enam käest ära panna, sest tahad näha, milline see järgmine suleke välja tuleb. Lisaks veel valmistöö, mis on pilkupüüdev

    VastaKustuta
  3. Väga võluv! Värvides on luksust ja elegantsi!

    VastaKustuta
  4. Vahva sall! Mulle meeldib, kuidas sinise toonid mängivad (see ikka on erinevate toonidega sinine? või peegeldub see valgusest?)

    VastaKustuta
  5. Tõesti ülimõnus sall.
    Poja arvas ka, et ma peaksin sellise kindlasti kuduma, sest see näeb välja nagu draakoni selg :D

    VastaKustuta