Minu lemmiktegevus on harutamine

7. veebr 2018

Bouquet Mitts

Osalesin testkudumisel.

Bouquet Mitts

Maadlesin natuke lõnga valikuga. Oli vaja teatud arv silmuseid 10 cm kohta saada ja see polnudki niiväga lihtne. Mitte et mul lõnga poleks, aga hetkel on mul lõngadele ligipääs raskendatud. Mõned testkudumised tegin läbi ja ei saanud õiget kudumise tihedust kätte. Lõngade jahtimisel jäi üks müts pihku, mis sai juba vähemalt aasta aega tagasi kootud, aga ei tulnud selline, nagu meeldiks. Oli üks "herilasepesa" heleda ja tumeda rohelise lõngaga. Lõngad veel katkestamata. Kuna olin proovinud juba peenema ja jämedama lõngaga, siis vot see lõng peaks oma jämeduselt täpselt sobima. Mõeldud-tehtud, harutasin mütsi üles. Mütsi helerohelisest said nüüd randmesoojendajad.

Bouquet Mitts

Päris täpselt juhendi järgi ei kudunud. Kui oleks pidanud juba pöidla-auku kuduma, tekkis mul tunne, et tahaks seda auku pisut kõrgemale saada. Nõnda siis saigi pöial pisut erinev sellest, mis juhendis kirjas oli. Tagantjärele vaadates oleks peaaegu et võinud ka juhendi järgi teha, aga tegelikult mulle see pöial just selle kõrguse peal meeldib.

Nende randmesoojendajatega õppisin ühe uue asja juurde ka: sellist lõpetamist polnud ma varem proovinud. Väga sobilik randmesoojendajatele ja kindlasti kasutan sellist lõpetamist tulevikuski.

Bouquet Mitts

Lõng: Eldorado HOME handycraft Cameo 100% villa, 50 g/132 m, värv 6687
vardad: 2,0
Lõnga kulus 1 tokk, väike nutsakas lõnga jäi üle ka.

Aitäh, Alleraa, et lubasid mustrit testida!

Muster asub siin

2 kommentaari:

  1. Aitäh, Inga, kudumast! Töö kiire, korralik ja kaunis!
    Ma kasutan seda lõpetamist sageli, ülalt alla kootud varrukaotstes, varbast alustatud sokkide lõpetamisel, jne.

    VastaKustuta