Minu lemmiktegevus on harutamine

25. nov 2015

Ülalt alla õmblusteta džemper / Top down seamless Jumper

Poolikuid asju pole vist kunagi liiga palju. Vähemalt minu puhul võib vist nõnda öelda. Kindad sain just valmis, äkki saab varsti pilti ka. Üks sall on varrastelt maha kootud ja ootab venitamist. Pooleli on üks MM VIP õlasall ja pitsilised sokid. Hämmastavalt vähe poolikuid asju!

Üks poolik asi oli veel. Alustatud ligi kaks kuud tagasi.

Ülalt alla õmblusteta džemper / Top down seamless Jumper

Üht sellest lõngast kudumit olen juba näidanud. Seekord ma lisalõnga kõrvale ei võtnud.
Valisin välja ühe päris vahva reljeefse mustri ja hakkasin tütrele džemprit kuduma. Kusagil vaksajagu sain seljaosa valmis, kui tekkis tunne, et on liialt suur. Jätsin töö seisma, võtsin uued vardad, sama sorti teist värvi lõnga ja tütar sai omale džempri. Kahjuks pole mul sellest pilti ja blogida pole seetõttu veel midagi.
Eile võtsin siis selle õnnetukese alustatud jupi ette ja jätkasin kudumist. Tegin mustrijagu juurde ja tõmbasin vardad välja. Ilus muster küll, kuid mitte selle lõnga jaoks. Oleks võinud ju enne harutamist pilti ka teha, aga käed olid kiiremad kui mõte.
Uus katsetus on hästi lihtsa mustriga ja see meeldib märksa enam.
Niisiis, tuld varrastele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar