Minu lemmiktegevus on harutamine

23. märts 2013

Uus projekt / New Project

Tegelikult mulle ei meeldi, kui igasuguseid tegevusi projektideks kutsutakse, kuid sellele tegevusele ei oska ma muud tabavat väljendit välja mõelda.
Kas pole mitte inspireerivad niidikerad?
Mina ootasin inspiratsiooni ligikaudu 30 aastat. Nimelt niikaua on need heegelniidid (terve riiulitäis kapis, lauale on korjatud igast värvist üks) oodanud ideed. Vahepeal peaaegu et unustuse hõlma vajunud, siis jälle mõtteid mõlgutatud ja kappi tagasi pandud.
Need niidid ostsin sügaval nõuka ajal, kui midagi kusagilt saada polnud ja kui juhtus, et midagi müügile tuli, siis krabasid, jõudmata mõelda, kas neid asju sul kunagi üldse vaja läheb. Just nõnda need niidid minu kappi jõudsid.
Aga veebruari lõpust on need kerad aktiivses kasutuses ja töö käib. Olen vahepeal poest isegi lisa käinud otsimas, sest mõningatest värvidest tuli ikkagi puudus kätte.
Aga mis neist tuleb?
Ei tahaks hetkel täpsemalt öelda. Vihje on kerade peal. Töö tahan juuni lõpuks valmis saada. Ja kui tuleb jagamist vääriv asi, postitan ka blogisse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar