Minu lemmiktegevus on harutamine

21. märts 2013

Muhu pätid / Muhu Slippers

Murphy seadused kehtivad täiega. Kui midagi vussi minna ei saa, siis ilmtingimata läheb midagi vussi.
Muhu sussid / Muhu Slippers

Enamasti mulle ei meeldi asju ette planeerida. Pigem tuleb kõik spontaanselt. Ette planeeritud asjad kipuvad minema oma rada.
Plaan oli, et naistepäevaks saan mõlemad sussid valmis, tegelikkus oli hoopis teine. Etteplaneerimatud asjad surusid ennast vahele ja nii sain teise sussi alles täna liistu pealt maha.





Muhu sussid / Muhu Slippers
Võin enda üle uhke olla, sest teise sussi tallutasin algusest lõpuni ilma abi ja juhendamiseta ära ja tuli sama hea, kui esimene suss. Hurraa! Sain hakkama ja töö nüüd selge! 


 Sellised nad siis tulid. Kahju, et suurus pole päris õige, aga villase sokiga saab kanda küll.
Ja kuna mul tegemine nüüd selge, tuleb lihtsalt teised sussid õige suurusega teha.

Muhu pätid / Muhu Slippers
Kui nüüd keelelgi peaks kusagil nr. 24 või 24,5 liistud jõude seisma, siis võib neid mulle pakkuda. Oleksin liistude omamisest huvitatud. Või on keegi, kes saab vahepeal mulle sellise suurusega liiste laenata?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar