Minu lemmiktegevus on harutamine

2. märts 2013

Muhu susside tallutamine

Täna oli siis selline õnnis päev, et sussid hakkavad juba sussi moodi välja paistma.
Muhu susside tallutamine
 Õnnetuseks oli minu valitud muster minu jala jaoks pisut liiga suur.
Mul oli valida, kas teha sussid kellelegi kingituseks ja võtta suuremad pakud või ohverdada osa mustrit ning teha sussid niipalju suuremad, et saan neid ise kanda, aga näiteks villaste sokkidega.
Oleks suured pakud kohe võtta olnud, oleksid tulnud siit sussid kinkimiseks. Aga suuri pakkusid hetkel saadaval polnud ja otsustasin teha ikkagi sussid endale. No pole hullu, külmavares nagu ma olen, villased sokid pole mingi probleem.
Muhu susside tallutamine
Ja minu idee tume mooniõis siseküljele panna laideti teiste poolt täielikult maha. 

Kui kõik laabub planeeritud rada mööda, on äkki nädala pärast sussid valmis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar