Minu lemmiktegevus on harutamine

13. okt 2021

Angelic Sweater

 Snitti sai võetud Dropsi mudelist 213/8 Summer Halo.

Vajalik silmade arv sai ümber arvutatud vastavalt minu lõngale ja varrastele ja muutsin ka mustrit. Kuna minu sviiter originaali ei kopeeri, siis sai kudum uue nime - Ingellik sviiter. Nimi tuleneb lõngast, see on tõepoolest ingellik.

Angelic Sweater

Angelic Sweater

Sviiter sai valmis juba 2019. aasta aprillis. Neljal õhtul pisut vardaid keerutatud. natuke aega läks proovilapi kudumiseks ja vajalike silmade arvutamiseks, ülejäänu oli puhas lõbu. Fotodega läks üllatavalt palju aega. See on üks kudumitest, mida ma olen endaga korduvalt maale kaasa tarinud ja sama targalt linna tagasi toonud. Nii palju on tegemist, et ei jõua mingite piltide tegemise peale isegi mitte mõelda. Aga nüüd siis on see vaev ka ära nähtud.

Angelic Sweater

 Lõng: Lang Yarns Angelina, värv 87. 50 g/151 m, 60% siidi, 40% meriinot.
Lõngatootja ise iseloomustab lõnga järgnevate sõnadega:

A sublime mixture of silk and extra fine merino to set every heart aflutter. The delicate wool provides a colour contrast to the neutral sheen of the silk, giving the yarn its particular structure.

Olen sellega 100% nõus. See on imeline ja luksuslik lõng, mis koob ennast ise.

Vardad: 4,0

Kudusin ära 828 m/276 g lõnga

Angelic Sweater

Angelic Sweater


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar