Minu lemmiktegevus on harutamine

10. dets 2018

Päkapikk käis külas

Kingitust saada on nii tore!

Kingitus

Mustrimaailma foorumi usinad käsitöölised otsustasid ka sel aastal üksteisele pühade puhul loosipaki teha. Minu pakk jõudis juba kohale!

Aitäh, kallis Kayl!
Piparkoogid on väga maitsvad!
Kudumise kotti mul polnudki, kasutasin siiamaani üht panga reklaamkotti. Selle sangad pole otse loomulikult mõeldud käsitöö käevangus kandmiseks. Nüüd on mul kohe täitsa õige kott olemas.
Esiplaanil olev lõngaviht on käsitsi värvitud. Imekena, kas pole?
Kaardi sisu ei hakka siia ümber kirjutama, aga kõik see, mis seal kirjas on, on järgimist väärt. Täpselt nii ma teengi! Purk saab täpselt selle ülesande ja lõngavihist tuleb täpselt see, mis kaardil kirjas.

Nüüd pole muud, kui pean ennast ka mobiliseerima. Natuke on vaja veel toimetada. Aga kui kõik plaanipäraselt läheb, saan ülehomme oma paki ka päkapikule üle anda.

Pühade aeg on imetore!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar