Minu lemmiktegevus on harutamine

22. dets 2018

Kirikindad Hiiumaalt / Mittens from Hiiumaa

Sain väimehelt kindatellimuse. Kindad pidid tulema tema isa käe mõõtude järgi ja soovitud lõngavärvid olid meie oma lipuvärvid.

Panin oma kindaraamatud laua peale virna ja hakkasin kindamustrit valima. Jõudsin esimese raamatu 50. lehe peale ja sinna ma toppama jäingi. Raamat on Aino Praakli "Eesti mustrid ilma laande laiali". Rohkem ma enam otsida ei soovinud. Milleks oma pead ja mõtteid segamini ajada, kui hing ütles, et valik on õige.

Kirikindad Hiiumaalt / Mittens from Hiiumaa

Probleem kerkis üles sealt, kust kõige vähem probleemi kartsin - lõngamure. Valge lõnga leidsin kohe üles. Kott siniste ja mustade lõngadega on aga suure remondi käigus täiesti haihtunud. Kontrollisin lõngade olemasolu arvepidamisest, mälu ei petnud. Musta peaks olema veel mitu tokki ja siniste valik on mul ka korralik varutud.Tõstsin oma kastid ja kappide riiulid mitu korda ümber, tulemus 0. Ju me oleme praegu erinevatel orbiitidel ses maailmaruumis. Ühe koti servast leidsin nutsaka sinist ja teise koti seest mustjas-sinise lõnga. Pildi peal paistab see lõng must. Reaalis on ikka sinakas toon nähtav. Aga mitte ei tahtnud poodi uute lõngade järele joosta, kui mul on teadmine isiklikust lõngavarust. Niipalju siis lipuvärvidest.

Kirikindad Hiiumaalt / Mittens from Hiiumaa

Kindad said juba oktoobri alguses valmis, aga ma ei saanud varem postitust teha, sest kindad olid üllatuseks. Eile jõudsid kindad Hollandisse ja täna sain armsa pildi, kus peal õnnelik kindaomanik koos kinnastega. Jäägu see perepiltide hulka. Aga kindad olid täpselt parajad. Alati on võimalus, et isegi mõõtude olemasolu korral ei tarvitse kõik õigesti minna. Seekord läks hästi :)

Originaalkindad ERM-is: https://www.muis.ee/museaalview/873299

Lõngaks Läti Teksrena 100% villast 100g/350m
vardad 1,25
lõnga kulus 82 grammi

2 kommentaari:

  1. Armsad käpikud! See on nii ilus, pisikese kirjaga muster - mul ka juba ammu mustrikogusse salvestatud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Anneli! Mulle on ka pisikesed mustrid meeldima hakanud.

      Kustuta