Minu lemmiktegevus on harutamine

31. dets 2018

Müts emale

Kudusin emale sünnipäevaks mütsi. Müts ammu emal peas, aga polnud mahti pilte teha. Lootsin sellele, et kodus arvutis on pildid mütsist olemas.

Tahtsin paar päeva tagasi teha postituse mütsist, aga pilte läbi vaadates selgus, et mul pole sellest mütsist ainsatki jäädvustust. Hmm, kas tõesti jätsin pildid aparaadist maha laadimata? Paraku vaatas mulle vastu tühi mälukaart. Nojah, unustasin pildid aparaadist maha laadida, aga mälukaarti tühjendada ei unustanud.

Võtsin siis õega ühendust, kes praegu maal aastat ära saatmas. Nii et nüüd on mul hästi värsked pildid olemas. Tehnikasajand, eksole!

müts hat
müts hat

See on selline hästi kaval muster, mis on mõlemat pidi justkui parempidine. Nii et viimistluse tegin selliselt, et mütsi saab mõlemat pidi kanda. Üks nädal ühtepidi, teisel nädalal keerad mütsi pahupidi ja jälle uus müts. Selline two-in-one müts. Hetkel mul seda pahemat poolt näidata pole. aga küllap varsti teen uue postituse, kus selle mustri teine pool ka näha on.

müts hat

Lõng: Ice Yarns Norsk 100g/220 m, 45% aplakat, 25% villa, 30% polüamiidi, värv 51951
lõnga kulus 83 grammi
vardad 3,5

Ja postituse lõppu panen kadedakstegeva pildi - vot selline ilus lumine ilm on praegu Lõuna-Eestis!

müts hat

HEAD VANA AASTA LÕPPU!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar