Minu lemmiktegevus on harutamine

27. dets 2018

Kingitus kudusõbrale

Oi ma olen laisaks blogijaks muutunud.
Näitan siis seda pakki, mis ma Mustrimaailma kudusõbrale pühadeks saatsin.

kingitus Jõuludeks

Loosi tahtel tegin paki Kailile. Teades, et Kail on väga suurte oskustega kuduja, ei hakanud ma kudumite varianti üldse kaaluma. Kaevasin hoopis heegelniidid välja ja asusin heegeldama. Kõigepealt sai köögirätik omale pitsi külge. Seejärel tegin peotäie lumehelbeid ning küpsetasin täistera rukkijahust seemneleiva. Nagu pildilt on näha, läks leivaga pisut kiireks. Kell tiksus halastamatult ja polnud aega leivale piisavalt kerkimisaega anda ning tulemus lõhkise kooriku näol oli käes. Õnneks maitseomadusi see ei muuda. Igatahes jõudsin oma pakiga natuke enne postiautomaadi tühjendamist kohale.

kingitus Jõuludeks

Lumehelbed said siis sellised:

kingitus Jõuludeks, lumehelbed

Lumehelvestega sattusin hoogu, nii et 12 lumehelbekest heegeldasin ka oma kuusele riputamiseks. Eks nendest tuleb uus postitus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar