Minu lemmiktegevus on harutamine

28. okt 2014

Jälle lõngad / Yarn again

Käisin poes.
Sugug mitte lõngapoes.
Käisin Maximas ja seal olid kõik lõngad -40%.

lõngad Yarn
Ja poeskäigu tulemus on nüüd siin. 4,5 kg lõnga. Suures enamuses 100% villane.

Mul oli see kuhi juba kärusse korjatud, kui üks proua asus mu kärutäit südamerahuga sorteerima. Seisin seal siis kõrval ja muigasin vaikselt, ei öelnud midagi. Lõpuks astus proua kaaslane ka ligi, võttis proua varrukast kinni ja sikutas käru juurest eemale. Alles siis jõudis talle kohale, et see oli minu kuhi. See proua polnud vist filmi "Keskea rõõmud" vaadanud. :)
Igatahes jäid lõngatokid ikka minu kärusse.
Minust jäi sinna poodi veel väga palju lõnga (akrüüli ja villa-akrüüli segu) alles, kuid nende järele käsi ei haaranud. Aga villase korjasin küll vist kõik sealt ära.

Ja nüüd palun mulle mõned paarid lisakäsi.
Palgatöö hakkab vägisi hobi segama :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar