Minu lemmiktegevus on harutamine

3. juuli 2014

Uued raamatud / New Books

Ei saa mitte eputamata jätta :)

Minu 2 nädalat puhkust sattus sel aastal täiesti vihmasele ajale. Käisin tiiru Saaremaal, suurema osa ajast veetsin Lõuna-Eestis ja jõudsin kaks korda Lätimaale põigata. Tavapärast aiatööd ja fotoaparaadiga metsas mütata oluliselt ei jõudnudki.

Esimese Lätimaa käigu eesmärk oli raamatupoodi külastada. Info juba varasemast liikus, et lätlased on oma ülipopulaarse kindaraamatu uue trüki välja andnud. Vaatasin seepeale netis ringi, et äkki saab seda raamatut kusagilt tellida, aga kõik leheküljed seal puha lätikeelsed ning mul polnud kannatust sealt keelerägastikust end läbi närida. Lätimaa külastus tundus lihtsam olema. Nii oligi. Ainus raskus oli poe leidmine :)
Ja raamat oligi minu!

Raamat on ülikena.Kinnaste fotod ja skeemid kenasti üle lehekülje ja skeemid on väga hästi loetavad. Leidsin sealt palju selliseid kindaid, mis on meie kinnastega väga sarnased, kuid on ka selliseid pärle, mis paneb nii mustri kui värvikombinatsiooni peale lausa ahhetama. Kuna mu lapsepõlve suved möödusid Lätimaal ja juuredki osaliselt sealtmailt, siis võin täie südamerahuga öelda, et need kindad on pea sama omad, kui Eesti kindad. Leidsin sealt ka sellise kindapaari, millega ilmselt tänavale minna ei julgeks. Kes on raamatut vaadanud, see ilmselt teab, millistest kinnastest jutt käib.
Olen sealt juba välja vaadanud mõned kindad, mida tahaksin kindlasti järele kududa.


Teise Läti reisi tegin juba koos kindaraamatu tellimusega. Lisaks kahele kindaraamatule ostsin ka ühe väga kauni Läti rahvariiete ja pitsi raamatu. 295 lk puhast ilu! Raamatu autor on sama mis kindaraamatulgi: Maruta Grasmane.


Teine raamatukapluse külastus oli väga ostuderohke. Lisaks minu käsitööraamatutele ostis tütar sealt seljatäie inglisekeelset ilukirjandust ja tema elukaaslane lisaks ilukirjandusele ka vajalikku kirjandust õpetajatööks. Igati asjalik käik oli!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar