Minu lemmiktegevus on harutamine

23. juuli 2014

Triibuline top / Stripy Top

Sedapuhku tuleb üks triibuline raglaantop.

Seda raglaani kudusin alt ülespoole, nagu tavaliselt olen teinud.
Lõngkas YarnArt Jeans, 50 gr/160 m, 55% puuvill, 45% akrüül.


Lõng on väga pehme ja mõnus käega katsudes, kududa oli väga hea ja kudum hoiab kenasti vormi. Vaatamata akrüüli suurele sisaldusele olen lõngaga väga rahul.

Seda lõnga on mul varutud päris palju erinevaid toone, nii et kohe tekkis mõte midagi triibulist kududa. Esimene valik oli teksasinine ja lõheroosa triipudeks teha. Topi edenedes selgus, et see kombinatsioon meeldis mitte ainult minule, vaid ka nii mõnelegi teistele. Nii juhtuski, et esialgu mulle mõeldud top sai käigupealt tütre omaks. Ega mul kahju polnud, lõnga on veel :)

Lõnga kulus 196 gr, kudusin varrastega 3,5.


Lõpuks õnnestus maikuus valmis saanud top pildile saada.

2 kommentaari: