Minu lemmiktegevus on harutamine

5. jaan 2017

Kingikoti salakudumine / Secret knitting

Päkapikkudele kõige kiiremal ajal toimus Mustrimaailma foorumis salakudumine - üks kiire kudum kingikotti.
Võtsin sellest osa.

Esimene vihje läks kähku. Lõnga valikuga pead ei vaevanud. Haarasin sallide kudumise lõngajäägi, panin sellele kõrvale jooksma ühe ülipehme peenikese mohääri ja algus oli kiirelt tehtud. Algus oli paljulubav ja arvasin, et kingikotti see asi ei jõua. Pigem tuleb mulle endale.

us cowl
I vihje
Kui teine vihje saabus, ei olnud ma enam päris kindel, et ma tahan seda kaelust samamoodi jätkata, nagu õpetuses kirjas. Nimelt selgus, et esimese vihje mustrit tuli mitmed korrad korrata, nii et sellest pidi tulema ehtne torusall, mida saab kaela ümber nööbi abil parajaks sättida. Aga mulle meeldib selline kaelus rohkem, mis hoiab ilma sättimata ümber kaela. Ja nii ma siis harutasin parempidise koe üles, tegin portsu kahandamisi, augurea ja jälle kahandamised ja sooniku ümber kaela. Ja nööbiliist tuli ka.

kaelus cowl

Ühe asjaga panin siiski mööda. Kas oleksin pidanud ääremustri ja soonikuvahelise osa lühema tegema või üleüldse kõik üles harutama ja palju rohkem silmi üles looma, mõlemad variandid oleksid aidanud. Nüüd aga oli mul pehme ja mõnus kaelus, mis siiski ei sobinud ümber minu kaela.

Kui tütar oma perega külla tuli, näitasin oma äpardunud kaelust teistele ka. Naljaviluks sai kaelus tütretütrele kaela proovitud ja üllatus-üllatus, temale istus kaelus nagu valatult. Tänasin ennast, et suures agaruses kaelust üles polnud veel harutanud.

Aga mul endal pole ikka veel kaelust. :)

Lõng:
Alize Lanagold 800 51% akrüül, 49% vill, 100 g/800 m
värv 684 (helehall)
Lisaks tundmatu mohäär kõrval jooksmas
vardad 3,0 ja 3,5

PS! Tütrele aitäh kaeluse pildi eest. Ma ise veel pildistamiseni ei jõudnudki, kuna ma polnud kindel, et kaelus keraks tagasi ei saa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar