Minu lemmiktegevus on harutamine

25. jaan 2017

Willow

Olen jätkuvalt patentkoe lainel.

Willow by Nancy Marchant

Jaanuari teisel päeval oli ees reis Peterburgi. Bussisõidule on mõistlik vardad ja lõng kaasa pakkida. Mõttes mõlkus Nancy Marchanti sall Willow, mille jaoks oli mul lõng juba varutud.

Willow by Nancy Marchant

Alustasin salli juba elmisel õhtul ära, aga koos pakkimisega jäi aega väheseks. Oleksin pidanud kaasa võtma ka mustrilehe, sest tehtud töö järgi oli veel natuke keeruline mustrit peast kududa. Toppisin oma alustamisjärgus salli paar korda kotti, lõpuks tõstsin ikkagi välja ja asemele läks sokilõng ja sukavardad. Nii jäigi sall koju paremaid aegu ootama.

Willow by Nancy Marchant

Tagantjärele saan öelda, et tegelikult pole seal mustris midagi keerulist. Aga otsus sall koju jätta oli siiski õige. Hajameelsusest õnnestus mitu kala sisse kududa ja kui see õnnetus oleks mind bussis tabanud, siis harutamine bussis oleks päris vaevaline olnud.

Willow by Nancy Marchant
Willow by Nancy Marchant
Willow by Nancy Marchant

Lõngaks Midara Angora2 100 g/750 m, 50% mohääri, 30% akrüüli, 20% uusvilla
värvitoonid 885 helebeež ja 390 hele samblaroheline
Lõnga kulus kokku 88 grammi
vardad 4,0

Willow by Nancy Marchant

Willow by Nancy Marchant

Willow by Nancy Marchant

Kudumise ajal tundus, et see mohäärisisaldus mulle ei sobi. Lõng kippus pisut torkima ümber kaela.
Pesu tegi lõnga oluliselt mõnusamaks ja olen lõpptulemusega päris rahul.

6 kommentaari:

  1. Kaunis! Pean ka ikka patentkoe ära proovima.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaaa, Arella!
      Patentkude on sõltuvust tekitav!

      Kustuta
  2. Väga huvitav ja ilus! Sellist salli juba mantli alla ei peaidaks...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Anneli!
      Oleks vaid mantlit, mis laseks salli pealpool kanda. Aga kevade poole hõlmad laiali, miks mitte.

      Kustuta
  3. Väga võluv sall! MInu kogemus on ka, et selline patent pole tegelikult raske, aga no harutamine küll! Ja see on katastroof kui silm vardalt maha jookseb.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Harutamine on jah natuke keeruline. Ega ma julgenud varrast välja tõmmata. Kartsin, et ei suuda kõiki silmi õigesti peale saada. Ja nii ma siis kudusin mitmete ridade kaupa tagurpidi tagasi kuni veani jõudsin. Mõned kalad taastasin ka heegelnõelaga, kui väga palju kokkuvõtmisi veast ülespoole ei jäänud. Oli üksjagu pusimist.

      Kustuta