Minu lemmiktegevus on harutamine

14. nov 2016

Minu Soktoober

FB Käsitöö grupis sai oktoobrikuu endale uue hellitusnime: Soktoober.
 Kuulutati välja sokikudumise võistlus koos auhindadega.

Võistlustingimuste järgi kvalifitseerusid sokid, mis on kootud oktoobrikuu vältel. Minu sokid olid selleks ajaks juba valmis. Spetsiaalselt ilma vajaduseta polnud plaanis sokke vorpima hakata. Nii et minu plaan oli võistluses mitte osaleda.

Aga samal ajal oli Mustrimaailmas salasokkide kudumine ja mina alustasin oma sokid justnimelt oktoobris. Postitasin oma ainsa kvalifitseerunud sokipaari võistlusele. Käisin aeg-ajalt sokialbumit piilumas ja imetlesin nobenäppusid. Tublimatel tuli sokke kui Vändrast saelaudu - päev ja sokipaar. (minu lapiliste peale kulus koos harutamistega tervelt 8 õhtupoolikut)
Samas oli tore vaadata, kuidas see lipi-lapiline ja erivärviline sokipaar rahva seas elevust tekitas. Aga et sealt mingi auhind minule potsataks, seda ei osanud ma parimas unes ka ette näha.

Soktoober ja Woolmint

Nimelt tuli mulle ühe sponsorfirma auhind - kaks tokki imepehmet-siidist laamalõnga firmalt Woolmint. (Kes tahab endale soetada väärt lõngasid, soovitan kindlasti selle firma e-poodi külastada.)

Uudist kuuldes tänasin õnne, et parasjagu istusin, muidu oleks vist pikali kukkunud.
Nüüd ma siis istun, klaviatuuri kõrval kaks imepehmet kerakest, mida on nii tore vahepeal silitada ja vastu põske suruda. Teraapia missugune!

Aitäh, Anniki ja tema meeskond!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar