Minu lemmiktegevus on harutamine

22. okt 2015

Villane kampsun / Woolen Cardigan

Valmis sai tõelislt soe ja mugav villane kampsun.

Lõngaost oli spontaanne otsus.
Mulle meeldis selle lõnga pehmus ja värvikombinatsioon väga ja nii see lõng ennast mulle poes külge haakis.

Lõng: Schoeller+Stahl Schafwolle 100 % uusvill
50 g/125 m
värv 0101
Lõnga kulus 354 g, vardad 3,5

Niipea kui poest koju jõudsin, tegin proovikudumise ära ja alustasin kampsuniga. See oli varakevadel. Seljatükk ja hõlmad said kiirelt valmis. Jõudsin kudumisega esimese varruka poole peale ja kaugemale enam mitte. Tegemist oli järsku nii palju, et tuli teha valikuid. Kampsuniga sügiseni aega küll...

Septembris otsisin kudumi poolikute asjade virna alt ülesse ja tegin kampsuni valmis. Kui nüüd tagantjärgi mõelda, siis harutamise peale ma palju aega ei kulutanud. Ainult varruka kaar sai kaks korda kootud.
Aeg oli kampsunile nööbid ette õmmelda. Tütre kampsuni jaoks sai kunagi toodud neli varianti rohelistes toonides nööpe. Selles lõngas roheline värv olemas, nii et oli vaja teha lihtsalt valik olemasolevate nööpide hulgast. Aga oh häda, alles hiljaaegu arvuti kuvari all vedelenud nööbikott oli kusagile haihtunud ning ma ei ole siiamaani seda üles leidnud. Ei jäänudki muud üle, kui sammud poe poole seadida ja uued nööbid tuua.

Kampsun sai väga mõnus ja soe. Täpselt selline, nagu vaimusilmas poes ette kujutasin. Ei midagi keerulist, lihtsalt parempidine kude, küljeõmblustega. Nööbiliistu kudusin kohe hõlmale külge. Teatud vahemaa järel tegin lihtsalt lühendatud read, et rips labase koe juures kiskuma ei hakkaks.

Villane kampsun / Woolen Cardigan
Villane kampsun / Woolen Cardigan

Villane kampsun / Woolen Cardigan

Villane kampsun / Woolen Cardigan

Villane kampsun / Woolen Cardigan


3 kommentaari:

  1. Väga mõnus, praktiline kampsun! Värvid tunduvad tõesti sellised, et peaks kõigiga sobima. Mulle meeldib!

    VastaKustuta
  2. Väga kena kampsun! Ma poleks selle peale tulnud, et nööbiliistus lühendatud ridu kasutada, rips kipub tõepoolest veidi lõdvaks jääma.

    VastaKustuta
  3. Väga kena kampsun! Ma poleks selle peale tulnud, et nööbiliistus lühendatud ridu kasutada, rips kipub tõepoolest veidi lõdvaks jääma.

    VastaKustuta