Minu lemmiktegevus on harutamine

20. nov 2014

Sügisesed salasokid / Secret Knitting, Socks IV

VIHJE IV

Sokid juba mitu päeva valmis, aga pole olnud mahti pildile püüda.

Päris sedamoodi nagu juhend ette nägi ma sokke valmis ei teinud.
Varbaosa läks harutamisele.

Sügisesed salasokid Secret Knitting Socks IV
Vasakpoolne roheline sokk on juhendi järgi kootud. Vot mitte ei meeldinud mulle kokkuvõtmiste vahel laiutav pragu. Ja ei istunud mulle ka see teist värvi ots. See jäi minu arust liiga minimalistlik.
Parempoolne sokk on kahandatud minu omavoli järgi ilma teist värvi lõngata ja see variant sümpatiseeris rohkem. Proovisin ka triibulist nina teha, kuid harutasin selle üles, sest ühtlane värvide üleminek meeldis rohkem. Harutasin selle rohelise soki nina ka üles ja kudusin omamoodi.

Ülemise serva kudusin ka juhendist mööda. Seal oleks pidanud tegema ka värvivahetuse, kuid värvi on seal ilma vahetusetagi piisavalt. Samuti ei lähtunud kokkuvõtmise juhendist (nõelaga nõelumine), vaid kasutasin 2/2 sooniku mahakudumist lisasilmuste lisamisega.
Nüüd olen sokkidega täitsa rahul.

doki kannad
soki kannad
Lõngaks siis Drops Delight 05 ja 08
vardad 2,0

Omaette pusimine on muidugi sokkide pildistamine enda jalas, aga tehtud sain sellegi.

Sokkide muster Double Heelix
muster Double Heelix.
muster Double Heelix.

2 kommentaari:

  1. Kokkuvõttes kenad sokid said :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen lõpptulemusega täitsa rahul. Ja need erinevad värvivariandid tekitavad elevust, et kas paarilised on kaduma läinud?
      Kui jalgpallurid kannavad erinevat värvi bootsasid, miks ma ei või siis erivärvilisi sokke kanda!

      Kustuta