Minu lemmiktegevus on harutamine

12. nov 2014

Mardilaat 2014 / St Martin's Day Fair 2014

Sai ka sellel aastal Mardilaadal käidud.

Külastamiseks valisime laupäeva pärastlõuna. Rahvast oli, kuid õnneks täiesti normaalsel hulgal. Igale poole mahtus ligi, sai rahulikult vaadata ja süveneda.Õhkkond oli igati meeldiv.

Ostsin rohkem, kui algselt plaanisin kulutada.
Raamatukogu täienes seekord kolme ühiku võrra.

raamatud books

Valikuid oli muidugi veel, kuid pika vaatamise ja mõtlemise järel jäid teised raamatud ostmata. Türi kirivööde kogum on väga huvitav leid minu jaoks. Kindlasti valin sealt mingi mustri välja ja teen ühe vöö täienduseks oma rahvariide komplektile. Käsitööraamatut keerutasin tükk aega käte vahel, enne kui rahakoti rauad lahti tegin. Seal midagi väga uudset ja üllatuslikku ei ole, kuid ostsin raamatu lõpuks ikkagi ära. Seal on väga palju erinevaid käsitöötehnikaid kokku kogutud ja eks see saigi valiku puhul määravaks. Kui midagi otsida on vaja, saab kiired juhised sealt kätte. Eriti ootan aga silmuskudumise raamatu järge.
Hulga raha sai kulutatud toidule. Ja midagi sai ka Jõuluvana kotti ostetud. Kõige ootamatumaks ostuks laadalt võib aga lugeda ahjuroopi (mul pole paneelika elanikuna isegi mitte ainsatki elava tulega küttekollet)! Aga küllap leiab roop endale väärilise koha.
Olin juba laadalt lahkumas ja tõmbasin jope lukku kinni, kui tuli meelde, et kogu see aeg oli mul õlal fotoaparaat rippunud. Tegin siis ainsa foto sealt ülevalt serva pealt, et kinnitada laadal käimist.

Mardilaat 2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar