Minu lemmiktegevus on harutamine

14. nov 2023

Mu õeraas / Siskoni Mun

 Nende sukkade muster on pärit raamatust "Villaste sokkide uus aasta", autor Niina Laitinen.

Mu õeraas Siskoni Mun
Raamatu soovitus olid peenemad lõngad, aga mul on kudumiskäekiri ilmselt märksa tugevam kui Niinal, nii et valisin kohe jämedamad lõngad ja õigesti tegin. Ma ei saanud nii värvikirevaid sukki, nagu Niina kudus, sest sellise jämedusega lõngad, mis minu valikusse kuulusid, polnud nii värvikirevad. Aga miks ka mitte sellist värvi liblikad. Muidugi tagantjärgi tarkusena oleks võinud põhilõngaks võtta täiesti valge, siis oleks liblikad rohkem eristunud. Huvitaval kombel ei tundu see põhilõng selle sinise-lilla kõrval üldse beež, vaid tundub hoopis hallina.
Mu õeraas Siskoni Mun

Mu õeraas Siskoni Mun

Lõngad: Novita Nalle, 75% villa, 25% polüamiidi, 100 g/260 m, värv 61 meleeritud beež, kudusin ära 110 g
Novita Kajastus, 75% villa, 25% polüamiidi,100 g/280 m, värv 812 Sadekuuro,
kudusin ära 64 g lõnga

Vardad 2,5

Mu õeraas Siskoni Mun

Mu õeraas Siskoni Mun

Mu õeraas Siskoni Mun

 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar