Minu lemmiktegevus on harutamine

14. dets 2022

Some Enchanted Evening sokid

 Need on minu teised sokid Adrienne Fongi mustrite varasalvest. Ja ikka nii, nagu autor soovis, mustri kasutamise eest tegin annetuse vähiravifondile.

Some Enchanted Evening sokid
Nende sokkide kudumine venis kuude kaupa. Alguse tegin juba juuni esimestel päevadel, vardalt maha sain alles novembri keskel. Juuni ja juuli kujunesid kuudeks, kus ma ei suutnud vardaid kätte võtta. Isegi kui aega oli, eelistasin teha midagi muud. Vedasin küll truult iga nädalavahetus sokid maale kaasa, et äkki tuleb vaim peale, aga seda ei juhtunud. Lõpuks loobusin kaasatassimisest. Esimene sokk oli kootud kuni kanna alguseni ja sinna see kudumine pidama jäi.  Kui sügisel uuesti vardad pihku võtsin, jõudsin seisu, kus juhe jooksis täiesti kokku. Mäletasin, et jõudsin mustriga kannani, aga õpetust puurides ma ei saanud aru, kus ma tegelikult pidama jäin. Harutasin sokil poole mustri jagu ringe üles ja hakkasin tagasi kuduma, et üldse aru saada, kus ma tegelikult olen, aga ma ei saanud asju klappima. Külje peal jooksev muster ja kannale üleminek ei olnud justkui õigete kohtade peal. Harutasin ja kirusin, ajasin õpetuses järge, lugesin ridasid ja puurisin mustrit, aga klappima ma ei saanudki. Lõpuks lõin käega ja kudusin edasi, jättes küljemustrile kaks lisarida juurde. Vedasin pildile ringi ümber, kus on näha jõnksakas mustris.
 
Some Enchanted Evening sokid
Teist sokki alustades avastasin, miks muster ei klapi. Mul oli välja prinditud kahe erineva suurusega soki mustrid. Ma ei tea mis põhjusel olin väiksema soki mustri ette võtnud ja püüdsin kõigest väest selle järgi edasi kududa, aru saamata, et midagi on valesti. Et ennast mitte päris lolliks ajada ülemõtlemisega, lugesin alustuse silmad üle, kontrollisin mustrilehe järgi suuruse õigsust ja alustasin jälle suurema soki mustri järgi, peites väiksema soki mustrilehed ära. Nüüd jooksis muster täiesti kenasti.Olgu siis erinevad sokid, ma lihtsalt ei viitsinud oma pead sellega vaevata (mis minu puhul pole üldse tavaline käitumine). Lihtsalt tuli tunne, et kui ma veel midagi üles harutan, siis keeran vardasahtli lukku ja rohkem enam ei koo.

Some Enchanted Evening sokid

 Lõng: Drops Nord, 45% alpakat, 30% polüamiidi, 25% villa,  50 g/170 m, värv 18 Goldenrod

vardad 2,0

Kudusin ära  96 grammi lõnga

Some Enchanted Evening sokid
Kanna kahandus toimub talla all. Sellelt pildilt on ka näha, et kanna peal olev muster ei ole identne.
Some Enchanted Evening sokid
Olgu mis on, sokid istuvad kenasti jalga ning on väga pehmed. Drops Nord on väga mõnus lõng.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar