Minu lemmiktegevus on harutamine

16. apr 2020

Paulina topp / Top Paulina

Berroco lehel jäi mul silma üks natuke isemoodi topp Paulina. Laadisin mustri alla (tasuta allalaetav) ja sukeldusin kappi lõnga otsima. Esialgu võtsin Drops Belle ja kudusin proovilapi. Liiga jäme selle mustri jaoks. Siis võtsin Novita Aalto kirju lõnga ja tegin proovikudumise. Ei saanud sealt ka asja. Siis tahtsin proovida Drops Loves You 7 lõnga, aga nagu kiuste ei leidnud seda üles.
Üllatus-üllatus, kapist tulid välja hoopis Drops Loves You 6 lilla ja korall, mille olemasolust polnud mul õrna aimugi. Lasin oma raamatupidamise risti-põiki läbi, mida pole, seda pole.
Leidsin, et lilla lõng sobib mu topi jaoks suurepäraselt ja lõpetasin nr 7 lõnga tagaajamise.

Paulina topp / Top Paulina
Paulina topp / Top Paulina
Võtsin mustrilehe ette ja üritasin sealt aru saada. Sain järjekordselt kinnitust, et värsivormis muster mulle ei sobi. Lehekülgede kaupa tihedat teksti lühendite kujul ajab mul juhtme kokku. Võtsin Ravelry ette ja vaatasin, millised topid on teistel kootud. Mõned pildid olid päris ülevaatlikud. Noppisin mõned head pildid sealt välja, panin regivärsi kinni ja kalkuleerisin vajaliku silmade arvu.
Omaarust olin hästi nutikas, aga kui oli vaja silmi juurde looma hakata, siis selgus, et mu matemaatika oli totaalselt metsas. Kümnest sektsioonist olin neli lihtsalt arvestamata jätnud. Õnneks tuli ainult mõned ringid üles harutada.

Paulina topp / Top Paulina

Paulina topp / Top Paulina

Juhendi järgi oleks pidanud topi kuduma kahe tükina. Ma ei näinud selleks vajadust. Panin kõik silmad ringvardale. Natuke kaalusin ka ülalt alla kudumist, kuid lõpuks jätsin vähemalt selle osa nii, nagu juhendis oli, nii et üle hulga aja kudusin jälle alt ülespoole. Juhendijärgsed õhksilmad kudusin keerdsilmustena, sest need suures auguread mulle väga ei sümpatiseerinud. Ja palmikuid tegin ka rohkem, kui juhend ette nägi.
Käeaugu viimistlemist kudusin mitu erinevat varianti, lõpuks jäin pidama I-Cord ääristusel. See sobis kenasti ka kaeluse ääristamiseks.

Paulina topp / Top Paulina

Paulina topp / Top Paulina
Lõng: Drops Loves You 6, 100% puuvill, 50 g/ 120 m, värv 108 lilla
vardad 3,0
Lõnga kulus 288 grammi.

Kude jäi jäigem, kui ma eeldasin, kuid seljas on see topp väga mõnus, hoiab kenasti vormi ja ei veni omatahtsi välja.

Kuna mustrini jõudmine on nii mõnelegi peavalu valmistanud, siis otselink mustrile on SIIN

2 kommentaari:

  1. Väga väga ilus tulemus! Rohkem palmikuid on hea mõte! Värv on ka sümpaatne - tundub, et violetsed toonid on Sul viimasel ajal teemaks :)
    Küll ma otsisin sealt nende kodulehelt seda juhendit ja lõpuks ei leidnudki (isegi nime järgi otsing ei andnud.. kuigi võiks ju). Siis tuli mõte, et äkki Ravelry´st leiab kiiremini. Nii oligi.

    VastaKustuta
  2. Violetne oli kunagi mu lemmikvärv. Nüüd on see hakanud tahaplaanile vajuma. Kuigi jah, violetset leidub mu kudumite hulgas endiselt päris palju.
    Ravelryst leiab selle mustri kiiremini üles. Aga ma panin teadlikult Berroco kodulehe viite, et juhatada inimesi nende kodulehele. Seal on päris ilusaid kudumeid.

    VastaKustuta