Minu lemmiktegevus on harutamine

8. apr 2020

Palmikutega müts / Cable Beanie

Palmikud on mõnusad. Palmikutega müts on ka mõnus.
Seda mütsi on juba kahel eelmisel postitusel näha olnud. Räägiks sellest nüüd natuke lähemalt.

Palmikutega müts / Cable Beanie

Müts on kootud Drops Puna lõngast. Ma pole seda lõnga julgenud varem tellida, sest ma ei osanud välja mõelda, mida ma sellest kududa tahaksin. Kartsin, et lõng võib olla ebameeldivalt libe, samuti olen kuulnud selle lõnga kohta kommentaare, et on olemas paremaid alpaka lõngu. Tahtsin lõpuks ikkagi omal käel järele proovida, mis lõngaga on tegu. Tellisin omale 4 tokikest lillat lõnga, et proovimiseks on seda piisavalt. Kui muud ei saa, siis mütsi ja randmesoojendajad ikka.

Palmikutega müts / Cable Beanie

Kui lõngad olid käes, olin meeldivalt üllatunud. Mulle see lõng täitsa meeldib. Kududa oli lõnga mõnus ja valmis kudum ei ole ebameeldivalt libe. Kohe täitsa mõnus tundub.

Palmikutega müts / Cable Beanie

Täitsa huviga ajasin mütsi omale pähe ja käisin õues proovimas, kuidas tunne on. Külma ilmaga oli kohe täitsa mõnus. Ei ajanud otsaesist sügelema. Nüüd on ka soojema ilmaga müts ära proovitud. Kui nädalavahetusel metsaskäigu ette võtsime, toppisin mütsi kotti, et saaks pildid tehtud. Sooja oli 6-7 kraadi. Huvitav küll, metsa vahel tuult polnud ja oleks pidanud mõnus soe olema. Minul ei olnud. Olin lausa hangunud olekus. Isegi sinililled ei meelitanud pilti tegema. Nii et nüüd ma ei teagi, kas sellise temperatuuriga on OK taolise mütsiga ringi käia. Minust jäi õhem müts igatahes lõpuks kotti ja käsingi selle mütsiga ringi. Otsaesine ei hakanud sügelema, ju siis kõlbab ka plusskraadiga seda mütsi pähe panna.

Palmikutega müts / Cable Beanie

Palmikutega müts / Cable Beanie

Palmikutega müts / Cable Beanie

Lõng: Drops Puna, 100% alpaka, 50 g/110 m, värv ploomililla 11
Lõnga kulus 83 grammi
Topeltsoonik on kootud varrastega 3,0, palmikutega osa vardaga 3,5

Palmikutega müts / Cable Beanie
Palmikutega müts / Cable Beanie
Palmikutega müts / Cable Beanie
Randmesoojendajad on veel kudumata. Ehk millalgi saab need ka tehtud.
Kui nüüd ükskord satun jälle meeltesegadusse, siis võin täitsa kaaluda kampsuni jagu lõnga ostmist. Mulle see lõng meeldib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar