Minu lemmiktegevus on harutamine

4. aug 2015

Eyelet ribbing top by Anna

Poolikuid asju pole kunagi liiga palju!
Lisaks kollasele sallile on mul veel üks poolik asi käsil, see on Eyelet ribbing top kooskudumine Ravelry-s. Anna toppi saab näha siin.
Minu töö algus näeb välja selline:

Eyelet ribbing top by Anna
Õiget värvi pildile saada on täiesti võimatu. Kui topp ükskord seljas on, saab õuevalgust proovida. Äkki seal tuleb õige purpur pildile.

Enne tööga pihta hakkamist sai riburada päris palju proovilappe tehtud (võin ausalt kinnitada, et pole ühegi tööga varem sellist kogust proovilappe kudunud). Anna soovil proovisin erinevaid lõngasid etteantud mustrile ja vaatasin, mis lõngad selle koe jaoks klassifitseeruvad. Arvestades minu pehmet kudumist võtsin soovituslikust vardast tüki maad peenema vardapaari ja sellega sain silmade arvu ja sentimeetrid omavahel klappima päris paljude lõngadega.
Siin siis need lõngad, mis mul esialgu sõelale jäid.
Eyelet ribbing top by Anna
Schewe Filigrana

Eyelet ribbing top by Anna
YarnArt Jeans
Eyelet ribbing top by Anna
Kudelnitsa ja merino

Eyelet ribbing top by Anna
Drops Delight

Eyelet ribbing top by Anna
Schewe Filigrana

Eyelet ribbing top by Anna
Madame Tricote Paris Cashmere Gold
Osad proovilapid läksid harutamisele, sest muster jäi soovitust kas pisem või suurem või oli koepind minu jaoks lihtsalt iseloomutu.
Schewe Filigrana pole kindlasti parim valik selle topi kudumiseks, kuid ma pole sellele lõngale siiamaani õiget otstarvet leidnud. Sellele topile sobib selline natuke robustse välimusega koepind, nagu see lõng kududes jääb ja nõnda see kaalukauss selle lõnga kasuks kaldus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar