Minu lemmiktegevus on harutamine

29. dets 2012

Labakindad / Mittens

Labakindad Mittens
Kannuskõõri muster Tõstamaa kihelkonnast
Tõstamaa kihelkonnast pärit kannuskõõri muster.

Kindad, mis said kootud tellimise peale.
Just nimelt musta ja valge lõngaga ja just see muster.

Vene ajast on mul alles veel Orto villase lõnga värve.
On kohe päris palju värve olemas. Mida aga pole, on must värv.
Tellisin Abakhani poest lõngavärve. Juures selgitus, et sobib ka villasele lõngale. Tegelikult ikka ei sobinud. Sain halli lõnga ja lõng ei jäänud enam selliseks pehmeks, nagu enne värvimist. Seadsin sammud poodi.
Liann Lõngad poest leidsin Aade Lõng OÜ (Raasiku) 100%  villase musta lõnga, kahmasin tokid kaenlasse ja vudisin kassasse. Kodus kuduma asudes selgus, et tegu kolmekordse lõngaga. Ma pole kunagi osanud lahti mõtestada lõnga peal olevat markeeringut. Seal oli kirjas 8/3. Ju see 3 tähistabki seda, et see kolmekordne on.
Proovisin mustrisse kududa oma valget lõnga, kuid see lõng oli ikkagi pisut peenem kui poest toodud lõng ja muster kippus nõrgaks jääma. Tuli teha uus käik poodi ja sealt tõin toki valget, 75% villa, 25% polüamiidi. See oli ainus lõng selles poes, mis oma jämeduselt sobis olemasoleva mustaga kokku. Ja mul polnud enam mingit soovi mööda linna lõngarallit korraldada.
Kindad ei tulnud päris need, mida ma plaanisin teha, kuid kinnaste tellija jäi ikkagi rahule. Ja see ju ongi tähtis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar