Minu lemmiktegevus on harutamine

6. veebr 2024

Helme kindad

 Lappasin kindaraamatuid ja mõtlesin, millised kindad järgmisena varrastele luua. Ees oli Eesti silmuskudumine, 3 raamat. Jõudsin Helme lillade kinnaste juurde ja pilk naelutus sinna. Muster pigem ei olnud oluline, olulised olid värvid. Lilla ja tumesinine ning ranne lilla-kollane-roheline. Ma ei saanud sellelt värvikombinatsioonilt pilku ära ja otsus oli sündinud, minu järgmine kuduprojekt on see. Ja kindad minule, sest mul on punakaslilla jope.

Helme kindad
Rõõmustav oli ka see,  et mu lõngavalikule ja varrastele sobisid need kindad üks-ühele. Suurepärane!

Abikaasa vaatas mu tegemist kaugemalt ja märkis ära, et jube kribu muster on. Tõepoolest, see muster ei kuulu mu lemmikute hulka, aga ma oleksin mistahes mustri sinna värvikombinatsiooni sisse kudunud. See oli kohe nii õige!

Helme kindad

Helme kindad
Tõepoolest, see kribu muster jooksutas vahepeal aju kokku, et kuhu poole nüüd mingit värvi silmust teha. Panin mõned korrad mööda ka ja sain tagurpidi tagasi kududa. See pole muster, kus silmad pigem televiisori ekraanil püsivad. Lased mõtte korra lendama ja järgmisel ringil avastad, et oled jälle mingi silmuse vale värviga teinud.

Helme kindad
Lilla ja sinine lõng on Teksrena 100% villane, 100g/350m
kollane ja sinine on taimedega väevitud
vardad 1,5
lõnga kulus 69 grammi.

Helme kindad

Helme kindad
Muuseumikindaid saab vaadata siit: https://www.muis.ee/museaalview/562359

Helme kindad


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar