Minu lemmiktegevus on harutamine

8. jaan 2020

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings

Küsin mina tütre käest, mida ta saada tahab, tema vastab, et tahab nähtamatuid sukki.

Millised on nähtamatud sukad? No ikka sellised, mis jäävad jalas märkamatuks. Et siis on jahedate tööruumide korral võimalik soojad sukad siidisukale peale tõmmata ja jalad ei ole pilkude keskpunktis.

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings
Otsisin kapist oma hallid sokilõngad välja ja asusin kuduma.

Lõng: Austermann Step Classic 100 g/420 m, 75% villa, 25% polüamiidi, värv 1038 hall
vardad 1,5
Lõnga kulus 177 g/744 m

Võiks arvata, et sukad üleval ei püsi, aga tegelikult mingit probleemi pole, need on nii tihedas koes kootud, et pane või nurka püsti seisma.

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings
Kudumine oli üsna tüütu, muudkui kood ja kood, valmis ei saa. Silmal pole millegi peal puhata, samas kontrollima pidi, sest pimekudumisel kippusid vead sisse tulema. 2/2 soonik on käe sees, seda võib rahulikult pimesi kududa. Kui aga rütm on teine, kipub pimekudumisel 2/2 rütm sisse tulema. Seda enam, et suka sääre edenedes sooniku rütm muutus. Nii et heegelnõel oli kogu aeg kõrval valvel, et tagantjärele mõnekümne ringi järel sisselipsanud vead ära parandada.

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings

Üsna nähtamatud need sukad said, eksole?

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings

Sukad on minu jalas pildistatud. No mis sa teed, ei saa kuidagimoodi lapsi pildile. Tütre jalg on minu jalast pisut väiksem ja kõhnem, nii et tema jalas on need sukad veel pikemad kui minu jalas.

Nähtamatud sukad / Invisible Stockings
Nähtamatud sukad / Invisible Stockings

1 kommentaar: