Minu lemmiktegevus on harutamine

8. märts 2017

Kingitus / Gift

Kellele ei meeldiks kingitust saada?
Minule langes kingitus sülle sealt, kust ei osanud oodatagi.
Nimelt selline vahva lõngapood nagu Yarn.ee  pidas veebruaris oma kuuendat sünnipäeva ning loosis veebruarikuu tellijate vahel välja kingituse koguväärtuses 50 eur. Kingituse saajaks osutusin mina. Ei teadnud ma sellest loosimisest midagi ja ei mäletanud isegi seda, millal ma sealt poest oma sokilõngade kuhja tellisin. Aga arvepidamist uurides selgus, et olingi veebruari alguses sealt lõngaostu teinud. Olin väga üllatunud, kui e-poest kirja sain.

Kingitus siis selline:

kingitus Yarn.ee lõngapoest

 Minu kaks lemmikut:

kingitus Yarn.ee lõngapoest
See lõng on oma koostiselt ja pehmuselt lausa jumalik.

Sellest lõngast saaks mõnusa kevadise džempri. Lõng on kerge ja pehme. Miski selles lõngas ei viita akrüülisisaldusele ning villase karedust ka ei tunne.

Aitäh, armas lõngapood!

2 kommentaari:

  1. Nii tore, palju õnne! Saad nüüd erinevate lõngadega tutvust teha.

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Anneli!
    Kahe lemmikuga võtaks kohe midagi suuremat ette, kui oleks võimalik tellida.

    VastaKustuta