Minu lemmiktegevus on harutamine

15. mai 2016

Sea Nymph

Veel üks kudum Dropsi mustri järgi.
Sea Nymph 168-1

Sea Nymph 168-1

Lõngaks valisin Drops Belle Jeans Blue 15
50 g/120 m
53% puuvill, 33% viskoos, 14% lina

varras 3,5
Lõnga kulus 696 m/290 g

Võtsin kõige väiksema suuruse juhendi ja kere osast võtsin veel silmi vähemaks. Minule sai sedamoodi üsna paras pluus. See aga polnud minu jaoks mõeldud. Õige omaniku seljas jäi pluus natuke avaravõitu. Aga arvasime, et mõni riideese võib ka natuke laiem olla ning seljas nägi see ikkagi viisakas välja. Nii et koju tagasi ma seda pluusi ei tarinud.

Sea Nymph 168-1

Sea Nymph 168-1

PS! Drops Belle on ikka üks paganama mõnus lõng, nii kududa kui seljas kanda! Pesus venimist eriti ei täheldanud, kui, siis natuke-natuke.

Sea Nymph 168-1

12 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Aitäh, Arella. Kuigi on natuke avaravõitu, siiski täitsa kantav.

      Kustuta
  2. Ilus kudum. Värv on super! Tundub, et pean ka kunagi selle lõnga ära proovima...

    VastaKustuta
  3. Väga kena pitsmuster varrukatel! Ka mina pole seda lõnga veel proovinud.

    VastaKustuta
  4. Soovitan lõnga proovida. Kudum jääb mõnusalt pehme.

    VastaKustuta
  5. Väga kena pitsmuster varrukatel! Ka mina pole seda lõnga veel proovinud.

    VastaKustuta
  6. Väga ilus! Mul just praegu see kampsun varrastel, aga ei teagi kas teen lõpuni või harutan üles. Tundub, et tuleb vist liiga lai.

    VastaKustuta
  7. Ma sain ka alguses harutada, kuigi võtsin proovikudumise järgi silmi vähemaks. Ikka oli lai. Teine vähendamine andis juba OK tulemuse. Varruka silmad jäid samaks.

    VastaKustuta
  8. Väga kena värviga suvine kudum! Varrukad annavad nii mõnusa efekti. Ticutacu

    VastaKustuta
  9. This is really amazing! I love the colour. It suits you!


    Warm greetings,
    Viktoria

    VastaKustuta