Minu lemmiktegevus on harutamine

10. juuli 2015

Meeli jakk / Meeli´s Cardigan

Jagasin siin  hiljaaegu piilupilti, nüüd saan ka valmis tööd näidata.

Meeli jakk / Meeli´s Cardigan

Meeli jakk / Meeli´s Cardigan

Muster ja kuduõpetus pärineb Annalt.

Alguses, kui Anna kooskudumise kutset nägin, mõtlesin esialgu kõrvale jääda. Ma ei näinud seda kampsunit oma seljas. Siis järsku plahvatas, et tütrele peaks selline kudum suurepäraselt sobima ja minu meelest sobiv lõng Madame Tricote Paris Cashmere Gold oli ka kapis ootel.
Madame Tricote Paris Cashmere Gold

Nii ma jälle kudumislainele jõudsin. Kudumisega alustasin 20. juunil
Meeli jakk / Meeli´s Cardigan

24. juunil oli juba kereosa valmis
Meeli jakk / Meeli´s Cardigan

varrastelt maha sain 27. juunil. Oli väga mõnus kudumine õhtuti.
Meeli jakk / Meeli´s Cardigan
29. juuni õhtuks olid juba nööbid ka leitud ning ette õmmeldud.

Nagu ikka, viimaste piltidega läheb aega. Modelli on ikka väga raske kätte saada :)

Lõnga kulus 290 grammi /928 meetrit
vardad 3,0

5 kommentaari:

  1. Küll Sa oled kiire kuduja! Imeilus kampsun - mõnus värv ja kaalult kerge! Ja sobib tüdrukule nii hästi (kuigi ma tahaks ikka loota, et suvel tal seda vaja pole :)))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Anneli!
      See lõng ei ole oma olemuselt väga soe ja kude on ka selline õhuline, nii et meie jahedasse suvesse sobib kampsun väga hästi.

      Kustuta
  2. Väga kena kampsun ja hullult kiire! Mulle meeldib see pikkus!

    VastaKustuta
  3. Väga kena kampsun ja hullult kiire! Mulle meeldib see pikkus!

    VastaKustuta
  4. See on tõesti vägev! Aitäh Sulle, et tulid koos kuduma!

    VastaKustuta