Minu lemmiktegevus on harutamine

31. jaan 2015

Nimetud kirikindad / Mittens

Nüüd postitan ühed kirikindad, mille mustri algset päritolu ma ei tea.

Mustri idee sain raamatust "Esiemade pärandist inspireeritud kindakirjad" (autor Helena Smitt), kuid sealt ma ei saanud kätte algupärast päritolu. ERM-i kogudes tuulamine pole mulle siiamaani selle mustri päritolu avaldanud. Nii et kui keegi tunneb selle mustri ära, oleksin info eest väga tänulik.

kirikindad Estonian Mittens

kirikindad Mittens

kirikindad Mittens

kirikindad Mittens

kirikindad Mittens
Mulle endale hakkas see helesinise-valge kombinatsioon väga meeldima.
Ja muster oli ka väga hea kududa.
Kohe nii hea, et hasardiga lasin ühe kinda pea kokkuvõtmiseni valmis, kui alles avastasin pöidlaaugu puudumise. Ja kinda pikkust kudusin ka nii agaralt, et pärast kinnaste pesemist-kuivatamist tõmbasin ikkagi sõrmeotsad lahti ja võtsin kindad poole mustri võrra lühemaks.
No mis teha, kui harutamine nõnda armas on.

Kudusin 1,25 varrastega
lõng Teksrena 100 g/350m
lõnga kulus 56 grammi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar