Sain paar päeva tagasi telefonikõne, mida ei osanud oodatagi. Helistati lõngapoest Wool & Woollen ja päriti aru, miks ma pole tellitud lõngadele järele läinud. Tükk aega oli mu peas segadus, et mis pood ja mis lõngad. Pikapeale hakkas meenuma, et enne aastavahetust soovisin tellida sealt poest Drops Lima mererohelist ja türkiissinist Alpaca lõnga, kuid kui kolmas pangamakse järjepanu õhku rippuma jäi, andsin alla. Mõtlesin, et tellimus ei läinud üldse läbi. Lugesin loo enda jaoks lõppenuks ja kustutasin need lõngad mälust. Kui ei saanud maksmisega hakkama, tähendab, pole neid lõngu vajagi. Ja nüüd siis järsku selline kõne. Üllatus oli igatahes suur. Käisin täna siis poes ja tõepoolest, minu lõngad olid kenasti ootele pandud. Kuna laojääk lubas tookord tellida soovitud 12 toki asemel 7, siis panin ennast kohe lõngaoote järjekorda. Igatahes super teenindus lõngapoe poolt!
Ja ega ma siis ainult nende lõngadega poest lahkunud. Lisaks juba olemasolevale Novita USVA lõngale tõin juurde paar tokki Drops Delight ja 1 toki Drops Eskimo lõnga. Proovikudumine on ka tehtud, nii et homne töö on teada. Võin seda endale lubada, sest ootel olnud muhu pätid said eilse seisuga tallad alla. Ja poolik kampsun ning sokipaar jäävad sedapuhku ootele. Uus projekt on hetkel olulisem.
See türkiissinine alpaca on nii kena värv ja sinu pildil näeb minu meelest veel kenam välja kui reaalsuses :)
VastaKustutaHeegeldan just beebitekki, kus see värv ka esindatud ja ei väsi vaatamast.
See on äärmiselt kena jah. Sinised toonid on mu lemmikud. Aasta lõpus sain ühest poest viimased tokid seda lõnga kätte ja kui Wool & Woollen-ist tellimust tegin, sain sealt õnneks need puuduvad tokid ka kätte. Olin päris õnnetu, kui tellimus alguses metsa läks ja nüüd sellevõrra õnnelikum, et see tellimus lõpuks ikka minuni jõudis. Nüüd on vaja veel kuhjaga vaba aega, et lõngadest kenad asjad saada. Tahtmised on suuremad, kui aega jagub :)
VastaKustuta