Minu lemmiktegevus on harutamine

19. jaan 2013

Kootud müts / Knitted Hat

woolen yarn villane lõng
Mitte ainult lemmikloomad ei lähe aastavahetusel kaotsi, mõned mütsid kaovad ka ära.

Enne jõule sai Riias käidud. Loomulikult ei suuda ma ühestki lõngapoest nõnda mööduda, et ma sinna sisse ei vaataks. Ja nagu ikka paljudel juhtudel, ei lahku ma sealt tühjade kätega. Nii juhtus ka sel korral. Ostsin sealt 6 tokki Läti lõngavabriku lõnga, sellist mõnusat jämedat, 100% villast. Mõtlesin, et mütsi kudumiseks paras jämedus.
woolen yarn villane lõngknitted hat kootud müts












Ja juba mõned päevad hiljem teatati mulle, et aeg on uut mütsi vaatama hakata. Aastavahetuse loomulik kadu...
Tore, lõng kohe kotist võtta.

Selleks, et oma vaba aega mitte suuremahuliste harutamiste peale raisata, sai tehtud mõned proovikudumised. Sellele vaatamata sain üks kord suure jupi mütsi üles võtta.
Valmis müts siis tuli selline välja. Esimene proovikäik linna andis tulemuse, et tuul teeb liiga. Kui aga õhukese fliisist voodri alla panin, pidi kõik kõige paremas korras olema.

Kudumiseks kasutasin vardaid jämedusega 4,0. Oleks võinud veel jämedamaid kasutada, aga omal polnud ja pehmelt kududes ajasid need vardad ka asja ära. Lõnga kulu: 100 grammi.
Sellest Läti lõngast: pehme, mõnus, hea kududa. Sellest lõngast võiks suure sooja kampsuni ka teha. Mõtlen sellele (eeldusel, et kunagi jälle Riiga asja on).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar