Minu lemmiktegevus on harutamine

29. dets 2017

Maarjamäe Majade laste jalad sügiseks sooja / Charity

Ka sel aastal tegin natuke head.
Sel aastal võtsid Mustrimaailma foorumi naised nõuks kududa natuke sokke heategevuslikul eesmärgil. Kudumise teema: Maarjamäe Majade laste jalad sügiseks sooja.
Igaüks valis omale kahe lapse suurusnumbrid ette ja nõnda sai kokku ilmatu suur kuhi pehmeid ja ilusaid sokke.
Sellel aastal otsustasime, et ei jäta kudumist jõuludeks, kui kõigil on nagunii hästi kiire. Ja sokid kuluvad ju tegelikult palju varem ära kui jõulude ajal.
Minu valitud suurusnumbrid siis 39

 ja 43


Mõlemal sokipaaril kasutasin kahte erinevat lõnga:
väiksemal sokil BellaLana Marathon, värv 214 sinine ja
Alize Superwash, värv 4657
suuremal sokil Novita Nalle, värv 44 tumehall ja
Schachenmayr Regia 6-Fädig Color, värv 6972

Lisaks kudusime peremajade emmedele õlasallid.
Minu sall siis selline:


Sall on kootud meie oma ühekordsest maavillasest. Pits on kohe külge kootud, nii et Haapsalu salliga pole siin midagi pistmist. Aga näe, suurust ei oska nüüd küll enam öelda. Kas üldse kirjutasin selle kusagile üles, vot ei mäleta.

Asjade äraviimine kogumispunkti läks mul üle kivide ja kändude. Plaanisin oma pakikese viia WW lõngapoodi. Tööpäeval polnud kunagi mahti ja valisin välja ühe suvise laupäeva. Jõuan mina kohale ja loen ukselt: sel kuul on pood laupäeviti suletud. Läksin oma pambuga koju tagasi. Üks hea asi muidugi oli ka, polnud võimalust, et mõni lõngakera oleks näppude külge kleepinud.
Siis seisis pakike jälle nädalate kaupa kapi peal. Kui juba lausa viimne tärmin käes oli, pidin kaasa transpordiabi paluma. Jälle hea, abikaasale ei kleepu lõngad sõrmede külge.

Blogimisega ja piltidega olen tõsiselt hädas. Palju sel aastal valmissaanud asju on siiamaani pildistamata. Osasid asju ei saagi enam pildile, sest need pole enam minu käes.
Ja olemas on veel mõne kampsuni pildid, mis ootavad töötlemist. No seda põnevam keset talve sügiseste piltidega laiutada, kui ma ükskord ikka niikaugele jõuan.

1 kommentaar:

  1. Sa oled nii tubli, et jõuad ka heategevuskudumist teha. Nii sokid kui ka sall on kaunid ka. Esimese sokipaari triibuvärvid meeldivad mulle kohe väga-väga.

    VastaKustuta