Minu lemmiktegevus on harutamine

7. jaan 2017

2016 kokkuvõte

Uut aastat on juba nädala jagu sammutud.
Teeks väikese tagasivaate eelmisele aastale.

Kudusin päris palju. Heegelnõela kasutasin vaid ülesjooksnud silmade üleskorjamiseks. Õmmelnud olen ka vaid niipalju, kui midagi häda pärast remontida või ümber teha vaja oli. Siin on mõtlemise koht käimasolevaks aastaks.

Möödunud aasta arvestust vaadates selgus üllatuslikult, et kõige rohkem olin kudunud pika varrukaga kampsuneid/džempreid.

Pika varrukaga kampsun/džemper - 15 tk
Meeste džemper - 2 tk
Poolvarrukaga džemper - 2 tk
Lühikese varrukaga džemper - 3 tk
Varrukateta tuunika - 1 tk
Topp - 1 tk
Vest - 2
Kolmnurkne õlasall - 3 tk
4-nurkne õlasall - 1 tk
Sall - 5 tk
Kaelus - 2 tk
Müts - 4 tk
Kirikindad - 3 paari
Seest narmastega kindad - 2 paari
Randmesoojendajad - 2 paari
sokid - 11 paari

Kui nüüd vaadata blogisse postitatud asjade hulka, siis olen endiselt kõvas miinuses.
Poolikuid asju eelmisest aastast tõin kaasa ainult ühe džempri. Poolikuid on muidugi veel, aga need on enda südamerahuks kusagile heasse paika ära tõstetud, et silma ei riivaks ja südametunnistusele liialt palju ei koputaks.

Eelmisel aastal kudusin ära üle 10 kg lõnga, täpsemalt 10,128 kg.
Ja ärakootud lõngameetreid kogunes 34926. Nii et 35-st kilomeetrist jäi väga napilt puudu, kõigest 74 meetrit.

Kui palju kilosid lõnga eelmisel aastal minu juurde pesa leidis, vot seda numbrit ma siia kirjutada ei julge ega taha. Jäägu see puhtalt minu südametunnistusele.
Vähemalt nii palju võin enda kiituseks öelda, et selle aasta sees pole veel ükski lõngatokk mind üles leidnud.

Käimasolevaks aastaks endale mingeid lubadusi andma ei hakka. Elu on liialt lühike, et ennast mingite lubadustega raamima ja kammitsema hakata. Kindlasti tahan kududa, heegelnõela võiks jälle käiku lasta, pisut võiks tikkida, et oskus päris rooste ei läheks. Mõned kangad võiks ka kapist eest ära õmmelda. Ja seda ma ei luba, et ma lõngapoe poole enam ei vaata. Pigem peab palju vaatama, et oskaks välja sõeluda need lõngad, mis minu jaoks parimad on.

Siia postituse sappa veel üks pisike jäädvustus minu jõulupakist. Mis muud, kui ikka lõngad 😉

küünlad

Aitäh kõigile, kes mu tegemistel silma peal on hoidnud ja hea sõnaga mind innustanud!
Aitäh kõigile, kes mu tehtud käsitööd kannavad ja kasutavad ning hinnata oskavad!

6 kommentaari:

  1. 15 pika varrukaga kampsunit - no kuidas see küll võimalik on? Appi. Mul on enda pärast piinlik, aga Sina oled ikka Supertubli! Ma ei saa aru, kuhu minu aeg kaob...

    VastaKustuta
  2. Vau, mind lõi lausa tummaks see kogus! Ma ei jõuaks isegi masinaga nii palju valmis!

    VastaKustuta
  3. Väga tegus aasta, oled olnud tõeline nobenäpp!

    VastaKustuta
  4. Väga hindan Sinu tehtud asju, need on läbimõeldud ja iga üksiku silmani kvaliteetsed!

    VastaKustuta
  5. Tegin natuke matemaatikat. :P Liitsin kõik asjad kokku ja tulemuseks 59 tk. Kui eelmisel aastal oli 365 päeva, siis seega keskmiselt iga 6,2 päeva tagant tuli teil midagi varrastelt, sokke-kindaid lausa terve paar. Võtab lihtsalt sõnatuks. :O

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega ise ka ei usuks, aga tänu Mustrimaailma kudurallile on kõik tegemised täpselt kirjas. Lugesin lausa mitu korda asjad kokku ja vedasin paberile kriipsukesi :). Kui siia juurde panna vahepeal ilma tööta istutud aeg, siis sai närvirahustuseks tõesti palju kootud.

      Kustuta